logo
امروز : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۹۳۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم‌ پزشکی استان زنجان:

شهرستان طارم داروخانه شبانه‌روزی ندارد

شهرستان-طارم-داروخانه-شبانه‌روزی-ندارد
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: درخواستی مبنی بر وجود داروخانه شبانه‌روزی در شهرستان طارم دریافت نشده است و طارم فاقد داروخانه شبانه‌روزی است.

محمدجواد میانداری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ اظهار کرد: شهرستان طارم بيمارستان شبانه‌روزی داشته ولی داروخانه شبانه‌روزی ندارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه اگر درخواستی مبنی بر فعالیت داروخانه شبانه‌روزی در طارم وجود داشته باشد ترتیب اثر داده می‌شود‌ افزود: شرایط خاصی برای فعالیت داروخانه شبانه‌روزی وجود ندارد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان عنوان کرد: معاونت غذا و دارو آماده دریافت درخواست‌ها ناشی از ضرورت وجود و فعالیت داروخانه شبانه‌روزی در شهرستان‌ طارم است.

میانداری گفت: درخواست‌های ناشی از فعالیت داروخانه‌ها شبانه‌روزی در شهرستان‌های استان جمع و به بیمه‌ها و شرکت‌ها این درخواست‌ها ارسال و معرفی می‌شود.

وی اضافه کرد: وجود داروخانه‌های شبانه‌روزی محدودیت ندارد ولی در سال‌های گذشته محدود و وابسته به جمعیت منطقه بود هر چه جمعیت بیشتر ضرورت وجود داروخانه شبانه‌روزی در آن محدوده بیشتر حس می‌شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان تصریح کرد: از شهر زنجان، خرمدره و ابهر درخواست‌هایی مبنی بر ضرورت فعالیت داروخانه شبانه‌روزی دریافت شده و ترتیب اثر داده می‌شود.

میانداری تاکید کرد: وجود داروخانه شبانه‌روزی توجیه اقتصادی ندارد ولی باز فعال‌سازی داروخانه بستگی به درخواست‌های مخاطبان دارد.

وی اضافه کرد: تعداد داروخانه‌های شبانه‌روزی در شهر زنجان ۲۲، در شهرستان‌های ابهر ۹، خرمدره سه، خدابنده پنج، ایجرود یک داروخانه است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۲
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۱
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۰
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲